Keski-Suomen Vasemmisto hakee vaalityöntekijää

Keski-Suomen Vasemmisto hakee vaalityöntekijää määräaikaiseen työsuhteeseen alkaen 4.3. tai sopimuksen mukaan. Työsuhde päättyy vaalien jälkeen 15.4. Työaika on 18 tuntia viikossa ja palkka 1 226 euroa kuukaudessa. Työsuhteessa noudatetaan vasemmistoliiton työehtosopimusta.

Työntekijän toimenkuvaan kuuluu vaalipaneelien koordinointi, vaaleihin liittyvät postitukset, vaalitilaisuuksien järjestäminen, ehdokkaiden ja tukiryhmien tiedottaminen, tapahtumatiedottaminen, piirihallituksen kokouksiin osallistuminen ja muut toiminnanjohtajan ja piirin puheenjohtajan kanssa sovitut tehtävät.

Tehtävässä edellytetään aiempaa kokemusta vaalityöstä, vasemmistolaista maailmankatsomusta, viestintäosaamista, ajokorttia ja valmiutta käyttää autoa.

Hakemuksia pyydetään 1.2. mennessä osoitteeseen aaron [dot] kallinen [at] vasemmistoliitto [dot] fi. Piirihallitus tekee työntekijävalinnan helmikuun kokouksessaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Aaron Kallinen (puh. 044 206 3332, aaron [dot] kallinen [at] vasemmistoliitto [dot] fi).