Va­sem­mis­to Vap­pu­ti­lai­suuk­sis­sa

Vasemmisto juhlii Vappua eri puolilla Keski-Suomea!

30.5. klo 18 Vesangan muistomerkillä tilaisuus

1.5. VAPPUTAPAHTUMATvappujuhlamainos
Jyväskylä:
klo 10 käynti hautausmaalla, klo 11 kulkueen järjestäytyminen Järjestöjentalolla,
klo 11.30 kulkue lähtee kohti Lounaispuistoa, klo 12 Vappujuhla Lounaispuistoa
(puhumassa Vasemmistolta avajaissanat Juho Kautto) Järj.JAP
Vappulounas klo 14 Valorinteellä;lounas ja munkkikahvit 15€, ohjelmaa klo 15 Järj.Keljon järjestöyhdistys ja Keski-Suomen Vasemmistonaiset
Korpilahti:klo 9 luokkasodan uhrien muistomerkillä käynti Korpilahden hautausmaalla, puhumassa
kaupunginvaltuutettu Paul Abbey. Tilaisuuden jälkeen kahvi-, sima- ja munkkitarjoilu Viilahuoneella. Arpajaiset.
Äänekoski:Ääneseudun Työväen Vappu 2015
Marssi järjestäytyy S-Marketin parkkipaikalla klo 11.30 ja lähtee liikkeelle Äänekosken Työväensoittajien tahdissa klo 12. Torilla avauspuheen pitää Tanja Koskinen ja juhlapuhujana on työministeri Lauri Ihalainen. Musiikista vastaavat TV:stä tutut Tuuli Piltonen ja Niko Dahlblom säestäjänään Anna Roimela. Huiman koripallonuoret myyvät makkaraa ym. Lapsille ilmapalloja. Juhlan juontaa Äänekosken Työväenyhdistyksen puheenjohtaja Merja Närhi.
Järjestää Ääneseudun ammatillinen paikallisjärjestö
Saarijärvi:Saarijärven Vappujuhla torilla klo 13 , avauspuhe Marjut Pollari , puhe Ahti Ruoppila . Kukat v.-18 muistomerkille klo.12
Jämsä:Jämsän seudun ammatillisen paikallisjärjestön ja vasemmistopuolueitten yhteinen vappujuhla alkaa Jämsän keskusaukiolla klo 13 lippukulkueen tulolla.
Tervehdyssanat lausuu pääluottamusmies Tuomo Alanen.  Juhlapuhujana on Paperiliiton työehtosihteeri Juho Kautto. Musiikista huolehtivat
Jokilaakson soittokunta ja Mäntän Työväen soittokunta sekä trubaduuri Tapio Kovanen.Kunniakäynnit vakaumuksensa puolesta kuolleiden muistomerkeillä klo 11.00 Koskenpäällä ja klo 12 Jämsässä.
Muistomerkeille ei ole bussikuljetusta.