Jär­jes­tö­kir­je 15.9.2016

KESKI-SUOMEN VASEMMISTON PIIRIHALLITUKSEN JÄSENILLE20160915_145952
YHDISTYSTEN PUHEENJOHTAJILLE JA AKTIIVEILLE!

Politiikan syksy jatkuu kiihkeänä. SOS hallitus on jatkanut ”uudistuksiaan” ilman kesätaukoa. Vasemmistoliiton kannatus on noussut keväästä lähtien uuden puoluejohdon johdonmukaisen esiintymisen ja hallituksen valitseman vähävaraisten kurjistamislinjan takia. Sipilän hallitus on jatkuvasti käynyt heikoimpien kimppuun milloin minkäkin tekosyyn turvin. Kilpailukyvyn nimissä on tehty ratkaisuja, joilla tavallisten ihmisten asemaa kurjistetaan ja yritysten vastuita lievennetään. Nyt on tärkeää, että osallistutaan ainakin joihinkin tapahtumiin ja/tai vähintäänkin varmistetaan, että omasta yhdistyksestä on edustajia tapahtumissa ja että tieto yhdistysten jäsenten välillä kulkee.

1. Vaikuta vasemmistossa kaksiosainen koulutus-KSL järjestää.
    Koulutus on keskiviikkoisin
    21.9. ja 28.9. klo 17-20 Piiritoimiston koulutustilassa Väinönkatu 28 B, 40100 Jyväskylä Ilmoittaudu heti, jokunen paikka jäljellä. KSL, vastaa kustannuksista.
    Ilmoittaudu:
    jukka.kinos@vasemmistoliitto.fi tai puhelimitse 0407431153
  2. Merja Kyllönen Saarijärvellä 13.10. klo 14. alkaen
    MEP Merja Kyllönen Saarijärvellä iltapäivällä useissa tilaisuuksissa. Seuraa ilmoittelua.
  3. Keski-Suomen Vaalistartti Jyväskylässä 14.10.
    Illan aikalla Paavo Arhinmäki ja Merja Kyllönen puhuvat politiikasta – tapahtumassa on myös rentoa ja monipuolista menoa. Varaa aika ja sitten kaikki joukolla mukaan. Seuraa ilmoittelua
  1. Keski-Suomen piirijärjestön toimintastrategia vuoteen 2019
    KSL järjestää piirijärjestöjen strategiakoulutuksen 1.-2.10. klo 10. alkaen Keurusselän lomakeskuksessa Keuruulla. Kurssille mahtuu Keski-Suomesta 18-20 henkeä, KSL vastaa kaikista kuluista. Lauantaipäivänä käsitellään strategian tekemistä ja arvioidaan omaa toimintaympäristöä, sunnuntaina pidetään piirihallituksen kokous 9.30 – 12. Ilmoittautumiset pian Kinokselle.
    .
  1. Keski-Suomen Vasemmiston piirikokous 3.12. klo 11. alkaen.
    Kokouksen jälkeisissä tunnelmissa pidetään pikkujoulut kaiken hauskan merkeissä.
  2. Kunnallisvaalit 9.4. 2017
    Keski-Suomen Vasemmiston tavoitteena on asettaa ehdokkaita 5 kunnassa enemmän kuin meillä oli viimeksi. Kirjeen liitteenä ehdokassuostumuskaavakkeita ja tarpeen tullen saa lisää. Vaikka ehdokasasettelu päättyy vasta 28.2.2017 ovat muutkin puolueet jo liikkeellä. Laittakaa viestiä jos tarvitsette apua esim. jonkun tietyn henkilön pyytämisessä. Ilmoitelkaa ja pitäkää yhteyttä, kuinka paljon olette varmistaneet ehdokkaita, mitä materiaalia kaivataan jne. Nämä vaalit voitetaan!

Jukka Kinos

Kuntavaalilomake -> lataa ja tulosta