Tu­le mu­kaan Va­sem­mis­to­ris­tei­lyl­le

Tule mukaan koko perheen vasemmistoristeilylle Silja Europa -laivalle 18.-19.8.

Vasemmistoristeilyllä tapaat Vasemmiston kansanedustajia, meppiä ja puoluejohtoa, vasemmistolaisen ay-liikkeen johtoa, osallistut seminaareihin, laulat karaokea ja työväenlauluja yhdessä, näet huippuesiintyjiä, nautit lastenohjelmasta. Ja tietenkin: näet tuttuja ja tapaat uusia ystäviä monipuolisen viikonlopun aikana.

Matka alkaa Länsiterminaalista lauantaina 18. elokuuta, Tallinnassa on mahdollisuus maissa käyntiin sunnuntaina klo 8-12. Paluu Helsinkiin sunnuntaina 19.8. klo 16. Katso lisätietoa risteilyohjelmasta täältä.

Varaa matkasi Matkavekan sivuilta

Voit myös ostaa risteily+yhteiskuljetus- paketin (Äänekoskelta Jyväskylän kautta Helsinkiin) ottamalla yhteyttä Sirpa Martinsiin (puh. 040 752 9943, sirpa.martins@aanekoski.fi)

Mukana risteilyllä Kansan Uutiset, KSL, Vasemmistonaiset, Vasemmistonuoret, Eläkeläiset, Pinskut ja muut yhteistyökumppanit.

Kysy ammattiliitostasi tukea osallistumiselle.

Koko perheelle

Risteily on koko perheen risteily. Tervetulotapahtumassa esiintyy huima Kengurumeininki,  joka jatkaa myös laivan leikkihuoneessa sunnuntaina. Muumipeikkoa pääsee tapaamaan leikkihuoneessa ja hän seikkailee myös matkustajien joukossa. Leikkihuoneessa on paikalla leikittäjiä ja siellä voi osallistua Itämeri-suunnistuksen ”Pandan polkuun” (5-8-vuotiaille).

Hinnasto hinnat / henkilö
Hinta määräytyy sen mukaan, montako henkeä hytissä majoittuu.

Hyttiluokka hytti 1:lle hytti 2:lle hytti 3:lle hytti 4:lle
Lux (erikoisbre sisältyy) 340 175
A-luokka 210 110 75 59
B-luokka 85 60 48
B2P-luokka 110 60
C-luokka 90 50 37 30

B2p – vuoteet päällekkäin

Hintaan sisältyy; risteily valitussa hyttiluokassa ja Vasemmistoliiton risteilyohjelma.

Muista laittaa ryhmämerkintä (esim. liiton nimi) nettivarauksissa kenttään Ryhmä.

Ympäristötietoa

Tallink Silja on sitoutunut kestävän kehityksen edistämiseen laivoilla. Se on mm. saanut ensimmäisenä laivayhtiönä maailmassa MSC-sertifikaatin. Yhtiö on myös WWF:n yhteistyökumppani. Yhteistyön tavoitteena on kehittää laivojen ympäristövastuullisuutta ja kertoa asiakkaille Itämeren suojelun tärkeydestä sekä ylläpitää henkilöstön ympäristötietoisuutta.

Lue lisää: Tallink Siljan sitoumuksista sekä yhteistyö- ja ilmastokumppaneista (lataa pdf)

Lue lisää: Tallink-konserni on WWF:n pääyhteistyökumppani

Lisätietoa: