K-S:ssa vie­rai­lu­ja:Roads­how, Li An­ders­son ja Mer­ja Kyl­lö­nen

IMG_0109
Paavo Arhinmäki toi K-S:n Vaalilehteä jakoon Roadshow-kiertueella, matka jatkui Jyväskylästä Tampereelle

Keski-Suomen Vasemmistolla ”hyvä pöhinä” vauhdissa!

Puolueen Roadshow rantautui kiertueellaan Jyväskylään maanantaina
16.2. kävelykadulle tuoden puheenjohtaja Paavo Arhinmäen kantamana K-S:n vaalilehteä jakoon.

Marko Varajärvi, Jukka Kinos ja Raisa Musakka

Paavon mukana kiertueella olivat puoluesihteeri Marko Varajärvi ja vaalikoordinaattori Raisa Musakka.

……….

X-studio valloittaa eetterin torstaina 19.2. klo 12. Ensimmäisessä lähetyksessä kuullaan ja nähdään vasemmistoliiton Li Anderssonia, Juho Kauttoa ja Tanja Koskista. Studioemäntänä häärää Marjo Steffansson. Kuva:aksa.fi

Vasemmistonuorten puheenjohtaja Li Andersson vieraili tiistaina 17.2. Äänekoskella ja oli myös X-studion vieraana ehdokkaiden Juho Kauton ja Tanja Koskisen kanssa visaisten kysymysten ääressä.
Kuuntele lähetys:http://aksa.fi/kaikkien-aikojen-ensimmainen-x-studio-katso-video/ ……

MEP Merja Kyllönen Keski-Suomen kiertueella

Torstaina 19.2.
K-S:n kiertueella Jämsä-Äänekoski-Jyväskylä MEP Merja Kyllönen. Jämsässä Akuliinassa oli tupa täynnä tapaamassa Merjaa. Äänekoskella klo 15 Cafe Annassa, jota ennen tehdasvierailulla Metsä Fibrellä.

Kiertueen päätös on Nikolainkulmassa Jyväskylässä, jossa vieraana myös maanantaina Paavoa tapaamaan tullut Jyväskylässä opiskelemassa Kreikan veljespuoleen Syrizan jäsen Elisabeth Anastasiadou. Elisabeth käyttää puheenvuoron,  miltä Kreikan kriisi näyttää tavallisen kreikkalaisen kansalaisen ja heidän perheittensä arkipäivässä, mitä odotuksia heillä on Euroopan Unionia, Suomea ja myös Vasemmistoliittoa kohtaan.
Tämän jälkeen siirrytään pääteemaan eli liikennepolitiikkaan ja liikenneinvestointeihin MEP Merja Kyllösen ja liikennevaliokunnan jäsen
Eila Tiaisen johdattelemana.

KATSO LISÄÄ KUVIA ROADSHOW JNE. ja tykkää sivustamme siellä!