Pii­ri­ko­kous pi­det­tiin 25.4.15 Lau­kaan Kun­ta­las­sa ja Pa­lau­te­lo­ma­ke vaa­li­työs­tä

11150405_848940528512971_2449479557770613281_nKeski-Suomen Vasemmisto piirikokousti Laukaan kuntalassa.
Asioina olivat sääntömääräiset asiat ja käydyt eduskuntavaalit.
Eduskuntavaalikeskustelussa esiin tulivat mm.yksimielisesti todettiin että puolueen puheenjohtajaa tuloksesta ei voi syyttää ja tuki annetaan hänelle, kukaan ehdokkaista ei epäonnistunut ja tekivät kovasti vaalityötä, elvytys- ja talouspolitiikka ei mennyt läpi äänestäjille ja myöskään ulko- turvallisuuspolitiikassa ei onnistuttu, uudistuminen ja kampanjointi seuraaviin vaaleihin käynnistetään, näkyvyys vaalien välillä nostettiin tärkeäksi;katu-ja toritapahtumat eri puolilla maakuntaa sekä medioissa näkyminen. Julkilausumista päätettiin tehdä keskustelujen pohjalta valmisteluun  myöhemmin mahdollisesti Vaajakosken terveysaseman rakentamisesta;rakennusaikataulu ja mitoitus. Onko suunnitelmissa 60%:n virhe; 25.000 asukaspohja -14.500 asukkaaseen? Mitkä kaupunginosat Jyväskylästä kuuluvat uuteen Vaajakosken terveysaseman suunnitelmaan ja onko suunnitelmassa huomioitu Toivakan ja Laukaan Lievestuoreen asukkaiden terveydenhoitotarve.

Piirikokous oli eteenpäin katsova pettymyksestä vaalitulokseen huolimatta. Kesän alussa pidetään
perinteinen piirin laidunkauden avajaiset, johon kutsutaan kaikki uudet ja vanhat jäsenet sekä kaikki
kiinnostuneet.

Osallistu Palautelomakkeeseen vaalityöstä!

Toivomme vastauksia kaikilta mukana olleilta – näin saamme keskustelun pohjaksi yhteenvedon, josta voimme tallentaa kampanjan onnistumiset, epäonnistumiset, puutteet, virheet, painotukset jne. Kiitos!